1 komentář

  1. Dobrý den, mám problém s přihlášením na Aliexpress, že mám uzamčený účet, níže popisuji situaci:

    na www Ali klikám na SIGN IN > hodí mě to na stránku s přihlášením (mail, heslo) > přihlásím se > přesměrují mě na str. nahoře je „OPEN AN ACCOUNT“ dlouhý text v překladu „V účtu jsme si všimli neobvyklé aktivity. Mohlo to být proto, že jsem se pokoušeli přihlásit z jiného místa nebo zařízení. Chcete-li chránit váš účet, jsme jej dočasně uzamkli. Chcete-li získat přístup, pokračujte níže uvedeným procesem ověření. Pokud se setkáte s nějakým problémem, kontaktujte zákaznický servis.“ pod tímto textem je LOGIN ID: muj mail, VALIADE a takové políčko, které se přetáhne myší a je zelené, pod ním SUBMIT, přetáhnu, opíšu kod, dám SUBMIT, v zeleném políčku je VERIFIED, ale pod tím znovu SUBMIT… kliknu znovu na SUBMIT a přesměrují mě na ověření přes tel. číslo, což nefunguje… SMS mi nikdy nepřijde, v tuto chvíle jsem ztracený . Pokud dám Verify now jsem na str. kde mám vyplnit tel. číslo že mi přijde SMS, je tam i možnost „vyzkoušet jinou ověřovací metodu“, i když se dá na to teoreticky kliknout, tak to nic neudělá a hodí mě to zpět na ověření pomocí SMS…. a po přihlášení jsem přesměrován na str. kde je ten text login ID (muj mail) zelené políčko SUBMIT a nahoře na této stránce je „Hi, … (muj mail)“, SIGN OUT, HOME PAGE … mohu kliknout na odhlášení (což problém nevyřeší), na domovs. str. ale poté mě to hodí zpět na str. kde se mám přihlásit, nebo na SUBMIT což mě přesměruje na ověření přes tel. číslo, SMS mi ale nepřijde

    Prosím o radu, co dělat. Dekuji

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno