43. Aliexpress a odměny za nákupy

2
2779

Už jsme si zvykli, že se nás prodejci snaží jakýmkoliv způsobem motivovat k nákupu. Každý prodejce má vlastní strategii, jak přilákaz zákazníka právě k sobě. Velmi oblíbené se stalo odměňování za nákupy formou bodů. Čím více bodů máte, tím vyšší je vaše úroveň jako klienta. Na Aliexpress to funguje v principu stejně, jako všude jinde – nakoupíte, dostanete nějaké body. Čím více nakupujete, tím více bodů máte. Čim více bodů, tím větší výhody. Podívejme se na to tedy blíže.

Jak se podívám na moje odměny?

Do přehledu Vašich odměn se dostanete přes My Aliexpress -> Aliexpress Rewards. Zobrazí se Vám tato stránka, kde vidíte přehled Vašich odměn. Níže si celou tuto stránku podrobně popíšeme, abyste věděli k čemu vlastně můžete tyto body využít a proč je dobré objednávat si sám a né přes někoho jiného.

Aliexpress-odmeny za nakupy -2

Kolik je úrovní?

Na Aliexpress je pět členských úrovní – A0, A1, A2, A3 a A4. V závislosti na tom, kolik máte bodů, jste zařazeni do jednotlivých úrovní. Abyste se dostali například na úroveň A3, tak musíte získát minimálně 500 bodů.

 

Aliexpress-odmeny za nakupy -3

 

Za co můžete získat body / odměny?

Body se získávají primárně za nákupy, pak za Feedback (hodnocení spokojenosti s objednávkou) a nakonec i za to, když nakupujete denně. Takže čím více a častěji nakupujete, tím více bodů získáváte. V My Reward Points vidíte, za co jste dané body získaly.

 

Kolik můžete získat bodů?

a / nákupem na Aliexpress získáváte 1 bod za každý US $ 1 co utratíte. Pokud jedna objednávka obsahuje více než deset kusů stejného zboží body dostanete pouze za 10 kusů (takže pokud objednáte 15 stejných věci, i tak dostanete jen tolik, jako byste si objednali 10).

b / za hodnocení prodejce za každé hodnocení, dostáváte jeden bod. Je jedno, zda je hodnocení kladné nebo záporné.

c / za nakupování pravidelně za každý den, co nakupujete na Aliexpress, dostáváte 5 bodů

 

Aliexpress odměny rewards za nakupy

 

Jak vím, kolik mám bodů a na jaké úrovni jsem?

To zjistíte velmi jednoduše. Po přihlášení se do svého účtu jděte do sekce My Aliexpress -> AliExpress Rewards a tam vidíte, kolik máte bodů a na jaké úrovni se aktuálně nacházíte. Uvidíte tam i jaké výhody vám z té aktuální úrovně plynou. Také tam vidíte i to, za co jste kolik bodů získali. Níže vidíte, že tento uživatel je na úrovni A3 a celkový počet bodů je 611.

Aliexpress odměny rewards za nakupy

Platí body navždy?

Ne, neplatí. Body a tedy i dosažená úroveň člena a výhody z toho plynoucí mají trvanlivost jeden rok, tedy 365 dní. Odměny jsou založeny na počtu bodů, které jste nahromadily za posledních 365 dnů. Upozorňujeme, že ztrácíte body, které jsou starší než 1 rok, což znamená, že vaše úroveň členství může klesnout. A ještě jedno UPOZORNĚNÍ: body získáváte pouze za nákupy nad US $ 2 a stornované nákupy nejsou odměňovány. Tedy stornovány z důvodu bezpečnosti.

Výhody za získané odměny

Rychlé Náhrady (Fast Refunds)

Rychlé náhrady umožňují členům A3 a A4 přijímat rychleji náhrady ve sporech.

Jak Rychlé Náhrady fungují?

1. Pokud máte produkt, který chcete vrátit, musíte otevřít spor a požádat o plnou náhradu.
2. V případě, že prodávající souhlasí s vrácením, pak můžete přistoupit k zaslání produktu zpět na adresu uvedenou prodávajícím.
3. Jakmile jste dostali sledovací číslo, přejděte k detailu sporu a zadejte jeho číslo.
4. Jakmile jste zadali sledovací číslo on-line, refundace bude okamžitě zpracována týmem Aliexpress

Upozornění: Finanční prostředky se vrátí na účet, ze kterého jste platili objednávku.

Existuje nějaký limit, jakou částku můžu reklamovat pomocí Rychlé Náhrady?

Ano, existuje. A3 členové si mohou nárokovat maximálně 25 USD a členové A4 mohou požadovat maximálně $ 100.

Rychleji vyřízená reklamace (Fast-Track Claim)

Je k dispozici pouze pro úroveň A4. Když eskaluje spor, můžete si vybrat možnost Fast-Track a předat Váš případ přímo specializovanému týmu Aliexpress, který bude osobně pracovat na Vašem požadavku. To urychlí Váš proces žádosti o 5 dní.

Otázka: Existuje nějaké telefonní číslo na podpůrný tým Fast-Track.
Odpověď: Zatím bohužel ne. Můžete je však kontaktovat přes zákaznická podporu.

Otázka: Jak dlouho bude trvat Fast-Track týmu, než odpoví na moji reklamaci?
Odpověď: Náš specializovaný zákaznický servis bude osobně pracovat na Vaší reklamaci. Tím se urychlí standartní proces žádosti o 5 dní.

Snížení cen: Price Cut Notifications je k dispozici pro všechny členy A1, A2, A3, A4. Pokud je některý produkt z Vašeho Wish Listu nebo košíku znovu k dispozici nebo se mu snížila cena, tak o tom dostane upozornění do emailu.

A aby pro Vás bylo nakupování na Aliexpress, co nejjednodušší, tak doporučujeme stránky www.AliRecenze.cz. Můžete tam přidávat recenze na zboží zakoupené na Aliexpress. Už teď tam najdete přes 1000 recenzí od ostatních nakupujících. Dále je zde pro Vás připravená rozsáhlá diskuze o Aliexpress. Nemusíte se bát na cokoliv zeptat 🙂 Pokud hledáte ověřené prodávající a produkty, tak ty najdete v sekci produkty na www.CeskyAli.cz.  A jestli Vám nesedla velikost objednaného oblečení nebo jste si jen objednali větší balení doplňků do domu, tak je prodejte v Aliexpress BAZARU na stránce www.AliManiacky.cz.

Databáze odpovědí Aliexpress

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno