Kontakt na Aliexpress

26
5479

Online chat

Zákaznické podpoře v kolonce  si mohu vyhledat jakoukoli otázku, je tam vše přehledně a pochopitelně popsáno a ve většině případů zde najdu co hledám.

Pokud mi ovšem první  možnost nepomůže a stále mi je něco nesrozumitelného, tak mám druhou možnost a to Online službu zákaznické podpory. Po kliknutí dojde k připojení na online chat Aliexpresu, kde mám možnost se přímo zeptat kvalifikované pracovnice, která mi hned odpoví. Tuto konverzaci je nutné vést v angličtině a je nutno dodat, že čas v Číně je posunutý o 9 hodin.

Návod, jak přeskočit robota a mluvit přimo s osobou je zde: 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?

 

Emaily na Aliexpress

Databáze odpovědí Aliexpress

26 KOMENTÁŘE

  1. Dobrý večer, potřebovala bych poradit jak postupovat při reklamaci. Před časem jsem si na Ali objednala dvě lahve tzv. Hydrogen vodíku. Oba byly od stejného prodejce jeden fungoval dobře a druhý vůbec nefunguje:-( otevřela jsem spor nahrála fotky a po čase mi napsali jednu nesouvislou větu. Zkoušela jsem prodejci opět psát i s důkazy potvrdila jsem prodloužení ochranné lhůty a absolutně bez odezvy, žádná reakce už nevím na koho se obrátit co proto ještě udělat, aby mi vrátili aspoň část peněz. Moc děkuji za jakoukoliv radu či pomoc!!

  2. Dobry den, chtěla jsem se zeptat. Potrebuji nakoupit veci pro děti z aliexpress ale potřebovala bych fakturu v české měně aby mi to proplatily. Můžete mi prosím poradit?

  3. Dobrý den, chci se zeptat, mám problém s objednávkou. 25.10. mi od mojí banky odešly peníze na Ali, moje banka to odeslala 21.10. ale na stránkách Aliexpress jsou moje objednávky stále nezaplacené a výživa mě to k znovu zaplacení. Jak to mám teď řešit?
    Díky za odpověď.

  4. Dobrý den, mám takový problém už rok si nic z aliexpresu ne objednávám a dnes 8.11.2019 mi z účtu zmizelo 80 Kč že mi Ali strhlo peníze. Tak se chci zeptat jak je to možné když tam nemám účet? A kde se mám obrátit nebo napsat o vrácení peněz co mi zmizeli z pět. Není to poprvé, ale už po druhé co se mi to stalo. A chtěla bych to řešit jak je možné že si tahle stránka dovolí strhnout z účtu peníze když si nic neobednavam?!

    • Nepíšete, z jakého účtu vám odešly peníze. Vsadím se, že odešly přes vaší platební kartu, jejíž čísla prostě někdo zneužil. Obraťte se na svoji anku a požádejte o výměnu karty. Pokud jde o dobrou banku, měla by vám i vrátit peníze a řešit to zneužití za vás.

  5. Petro, dobry den, dotazali jste se v bance, jak postupovat? Tohle aliexpress nema sanci vyresit, protoze tam nemate ani ucet. Je mozne, ze jste kartou nekde platili a ten kdo Vam karty zneuzil, tak nakoupil na Aliexpress. Pocital s tim ze cely svet tam nakupuje takze si to ani nevsimnete. Vy tam ale nenaupujete, takze jste si toho ve vypisu lehce vsimli. Reklamujte urcite u banky.

  6. Dobrý den,
    omylem jsem si objednala 2krat stejné zboží a zároveň se mi z kreditní karty strhly 2krat peníze.Jak mám tu jednu objednávku zrušit,aby se mi vrátily peníze.
    Díky Ivana

  7. Dobrý den, chci se zeptat jak postupovat když mi nepřišla zásilka ale z čekání mi to skočilo do doručených aniž bych něco zmáčkla. Děkuji

  8. Vážení, koupil jsem na AliExpres Švícarské hodinky a potřebuji je reklamovat,nevím ale jak to udělat. Prosím pomůžete mi s tím?

  9. Dobry den. Koupil jsem si na Aliexpressu detskou kolobezku ta 3500kc,kdyz mi prisla byla rozbita. Reklamoval jsem ji. Chteli fotky i videa,vse jsem jim poslal. A odpoved byla ze me vrati 1000kc nebo jim mam kolobezku poslat nazpet. Uz je to skoro pul roku co se prosim o penize nazpet. Jsem bezradnej a uz vubec nevim jak pokracovat. (Kolobezka byla pro meho syna s nemocnym srdcem,ktery nemuze jezdit na kole,tak jsem mu chtel pomoci takto)moc vas prosim o pomoc. Dekuji vam

  10. Dobrý den,
    mám prosím problém s Aliexpress, který používám již několik let a přes 500 produktů mám již zakoupených.
    Ovšem před asi 3 týdny byl můj účet DEAKTIVOVÁN.
    Nechápu proč se tomu tak stalo.
    Od jak živa všechny komentuji jenom 100% pozitivně.
    Občas objednávám z Číny oblečení. Toto oblečení z 99% neodpovídá jeho popisu = tedy velikost která je napsaná v nabídce nesedí a dorazí mi oblečení vždy podstatně menší velikosti.
    Občas mi za to skrze reklamace prodejci vraceli peníze.
    Nyní mi během týdne dorazilo asi dalších 5 kusů oblečení, které byly uplně malé velikosti. Provedl jsem tedy reklamaci stylem vrácení peněz. Nicméně za nedlouho mi bylo napsáno, že reklamace bude řešena formou vrácení zboží, tedy že já jej musím draze odeslat prodejci do Číny (což mi nikdo nezaplatí). Když jsem prodejcům oznámil, že jsem prováděl reklamaci stylem vrícení peněz, a ne že jim zboží odešlu na zpět, tak to bylo většinou bez reakce, nebo mi znovu bylo jakoby systémem Aliexpressu sděleno že se má zboží odeslat zpět tomu prodejci a tím se bude tato reklamace řešit a potom mi vrátí peníze.
    Na takovém způsobu reklamace bych prodelal ještě více penez, než samotné zboží stálo.
    No a vlastně nějak po tomhle tom řešení reklamace jsem si všiml, že mám DEAKTIVOVANÝ účet.
    Ale pořád nechápu proč.
    Ani není možné se zkontaktovat z Aliexpressem, protože když tam chci vznést dotaz na tento můj problém s deaktivací účtu:
    https://www.2i.cz/i/aA0Mj
    tak mi po kliknutí na tlačítko dojde k přesměrování na úplně jiný web a to:
    https://www.2i.cz/i/aAlXm
    na který se ani pnepřihlásím, protože tam nejsem zaregistrován. A vůbec proč bych se tam měl přihlašovat?
    Takže nevím jak dále.
    Jednou jsem narazil na nejaký systém na Aliexpressu, kde se dal vyřešit dotaz, ovšem tam vám odpovícal počítač a to okamžitě a nesmyslně. Dávalo vám to nesmyslé otázky, které se ani přesně netýkaly mého problému a pořád si ten počítač dokola vymýšlel další otázky, no tak to jsem teda vzdal.
    Marná práce.
    Potřeboval bych spíše nějaký kontakt na Aliexpres „vedoucího“, který by mi možná pomohl, protože tomuhle nechápu. Já jsem žádnou chybu neudělal a oni na mě takhle.
    Už mi to připadá jako to samé co se děje s FB, kde lidem systém maže jejich účty a to bez důvodu. O tom už se mluvilo i ve zprávách v TV.
    Jako pokud tyto problémy neřeší lidé jejich mozkem a dělají to jenom počítače, tak jak to asi potom může dopadnout.
    Co by jste mi poradili s mým problémem? Jak se z toho dostat ven.
    Ke všem jdu s úctou, všem dám 100% hodnocení a oni na mě takhle.
    Děkuji moc.

  11. Dobrý den,
    ve středu 20.5.2020 mi dorazilo zboží z Aliexpresu. Dnes jsem ho chtěl reklamovat, ale už nemůžu, protože jsem prý potvrzoval přijetí 19.4.2020 a na reklamaci je jen 15 dnů.
    Stalo se mi to už u víckrát, že jsem chtěl potvrdit přijetí a ono už bylo potvrzené a objednávka byla ve stavu „Finished“. Nevíte, jak se to může stát, že je potvrzené přijetí, ačkoli jsem nic takového nedělal?
    Pokud se chci domluvit s živým operátorem, tak mi odpovídá jen „Eva“, což je chatbot a s ním se prostě nedomluvím, dává odpovědi jen na předem naprogramované otázky.
    Díky za pomoc.

  12. Dobrý den,chtela jsem se zeptat,kam se mám obrátit,máme už dva měsíce objednané a zaplacené zboží a teď jsem koukala ,že dodání se souplo o další měsíc na 3.7.Z jiného obchodu nám vrátily peníze pokud nedošlo do daného termínu.Abych čekala 3.mesice na obal na telefon,to se mi moc nelíbí.Dekuji E.

  13. Dobrý den, objednal jsem si zboží a klikl jsem na doručeno. Zboží stále nemám. Jak to mám řešit. Dekuji

  14. Dobrý den,

    došel mi balíček, který jsem potvrdil jako přijatý. Bohužel jsem poté zjistil že jedny hodinky jsou poškozené. Jak mám teďpostupovat s reklamací. Předem děkuji za odpověď.

  15. good day
    on aliexpress I ordered goods from the seller CARP TALE Store, who sent the goods to another buyer to another address, then I caused a dispute on the basis of the seller, which was not recognized and I asked the seller for a refund, when he wrote me to create a new order so that he can send me the goods, He requires me to pay 0.1 US dollars, but I can’t make such an order. Because the whole thing didn’t go through my fault, I want the seller to return my money. The aliexpress attitude alone is also wrong when my money has not been refunded. That’s why I need your help to solve this situation, I’ve been solving it with the seller for about 2 months and without any results. thank you Wessely

  16. Dobrý den chci se zeptat nevím jak odstranit ze mi bylo zboží doručené já blbec ale objednávka mi doručená nebyla jak to mám změnit poraďte

  17. Dobrý den
    Mam problem s objednávky vse je zaplacené objednavka je prej odeslana ale vůbec mi neprisla a nevim kde je mohli by jste mi poradit kde je a popřípadě vrátit peníze

  18. Dobrý den, v čem je problém…karta funguje, internetové bankovnictví mám povoleno. Přesto když chci platit na Aliexpressu, píše mi to ,,Paynent failed.. we had to close this order due to account security concerns csc_7200052″ děkuji za odpověď.

  19. Pot5eboval bych poradit co mám dělat …
    Již v říjnu 2022 jsem koupil na Aliexpressu SSD disk, který nefunguje, otevřel jsem spor a prodejce tehdy slíbil, že pošle disk nový a jak odškodnění 1 dolar … nešlo mi o dolar, ale o funkční disk, tak jsem souhlasil. Prodejce poslal dolar a spor se uzavřel, ale disk neposlal a nyní již není jak spor otevřít.
    Každý týden kontaktuji prodejce a nic, jen odpovědi jako: Zjišťujeme za vás, nebo smajlík, nebo pošli PayPal účet …. ale stále nic. Je to už skoro půl roku a není boha. Je to asi 1100,-Kč, asi to není mnoho, ale málo také ne, a jestli to udělali na bůh ví kolik lidí, tak to je asi dobrý kšeft….
    Snažím se najít nějaký kontakt někoho kompetentního na Aliexpressu, ale nikde nic, není komu napsat, není řešení.
    Nedokáže někdo poradit, aby se člověk domohl svého?
    Předem děkuji za jakoukoliv informaci vedoucí k řešení.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno