2. Reklamace: Záruka GearBest chrání zákazníka v každé situaci

1
2117

V tomto článku jsme se zaměřili na to v jakých případech můžete na GearBest reklamovat zboží a kdy Vám budou vráceny peníze. Může se totiž stát, že Vám dorazí jiný produkt, než jste si objednali nebo je zboží poškozené či nekompletní. Určitě se hned neznepokojujte, GearBest je ke svým zákazníkům loajální a jste proto chránění i v případě, že se něco takového stane.

 

Projdeme si tedy případy, co se může stát a jak v této situaci jednat. Ukážeme si jak podat reklamaci a v jakém případě máte nárok na vrácení peněz.

 

1. Zboží bylo doručeno poškozené

GearBest dělá vše pro to, aby zboží dodával zákazníkům nejspolehlivějším způsobem. Zaměřuje se hlavně na kvalitní zabalení elektroniky a křehké zboží, ale někdy nemusí být ani toto opatření dostačující. V takovém případě jste 100% chránění. Musíte ale dodržet následující postup:

a) Okamžite pořiďte fotografie nebo video poškozeného zboží včetně obalu. Ujistěte se, že je vše dobře na videu a fotografiích dobře vidět. Zvolte správné osvětlení a vzdálenost.

b) Kontaktujte zákaznické centrum GearBest do 3 dnů od obdržení zboží (přečtěte si více o zákaznické podpoře zde)

c) Detailně popište problém, připojte fotografie nebo video.

d) Vraťte zboží zpět k prodejci podle pokynů zákaznického centra. Pečlivě si uchovávejte doklady o poštovném. Pokud se ukáže, že zboží bylo „poškozené během přepravy“, společnost GearBest vám uhradí veškeré vzniklé náklady. Výrobek bude kontrolován odbornými techniky, kteří vyhodnotí poškození.

e) Musíte se rozhodnout jestli chcete poškozenou část nahradit novou nebo vrátit peníze za zboží.

2. Zboží nedorazilo kompletní nebo neodpovídá objednávce

Když dostanete svoji zásilku, tak vždy překontrolujte, zda je objednávka kompletní. Ve výjimečných případech se může stát, že něco chybí nebo přijdete zboží, které jste si neobjednali. V tomto případě je postup následující:

a) Okamžite pořiďte fotografie nebo video poškozeného zboží včetně obalu. Ujistěte se, že je vše dobře na videu a fotografiích dobře vidět. Zvolte správné osvětlení a vzdálenost.

b) Kontaktujte zákaznické centrum GearBest do 3 dnů od obdržení zboží (přečtěte si více o zákaznické podpoře zde)

c) Detailně popište problém, připojte fotografie nebo video.

Tato stížnost je v zásadě řešena následovně:

  • Pokud není objednávka kompletní, tak Vám GearBest na vlastní náklady dopošle zbytek objednávky
  • Pokud jste obdrželi jiné zboží, než jste si objednali, tak Vám GearBest Vám může vrátit peníze nebo zaslat správný výrobek. GearBest se pak rozhodne jestli mu musíte zaslat zpět i ten špatně zaslaný produkt, ale v takové případě platí poštovné GearBest.

 

3. Zboží se pokazilo nebo nefunguje

Všechny produkty, které GearBest nabízí ve svém e-shopu, podstupují důkladnou kontrolu kvality. Je tedy pravděpodobné, že Vám budou po záruční době dobře sloužit. V případě, že se vaše zboží pokazí, můžete být naprosto klidní. GearBest nabízí svým zákazníkům několik možností právě teď.

Vrácení peněz do 45 dnů

Pokud se zboží pokazí, tak většinu produktů od společnosti GearBest můžete do 45 dnů vrátit. Peníze Vám budou vráceny, ale budete muset zaplatit náklady na odeslání produktu zpět. Vyjímku zde mají produkty jejichž použití je spojeno s výrazným mechanickým namáháním, například hračky na dálkové ovládání, hračky a další. U těchto záruka 45-denní záruka vrácení peněz neplatí. Ale existují i další možnosti, jak takové zboží reklamovat.

Opravy zdarma

Není-li u Vašeho produktu uvedeno jinak, tak u GearBest platí standardní roční záruka. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží. Během tohoto období má zákazník nárok na bezplatnou opravu. Aby Vám bylo zboží opraveno, tak musíte kontaktovat zákaznické centrum GearBest. Co se poštovného týče, tak Vy platíte poštovné k prodejci/opravě a prodejce naopak zaplatí poštovné opraveného zboží k Vám.

Stížnost na oblečení

Na oblečení se vztahují specifické podmínky. Do 30 dnů od dodání můžete v případě nespokojenosti oblečení vyměnit nebo vrátit. Oblečení, které vracíte, nesmí být opotřebované, oprané a musí na něm být štítky a obal, ve kterém jste ho dostali.

V případě, že Vám přišla špatná velikost, než jste si objednali, tak Vám GearBest na vlastní náklady zašle správnou velikost nebo vrátí peníze. Pokud chcete pouze vyměnit velikost, protože Vám oblečení nesedlo, tak Vám ho prodejce vymění, ale poštovné už platíte Vy.

 

Některé druhy oblečení nelze z hygienických důvodů vrátit. Patří sem spodní prádlo, plavky a náušnice. Záruka vrácení peněz se nevztahuje na výstroj. Vždy, když Vám zboží dorazí, tak ho ihned překontrolujte a otestujte.

4. Celoživotní technická podpora

Koupili jste si na GearBest například mobilní telefon a potřebujete poradit s nastavením? GearBest Vám nabízí technickou podporu přesně pro tyto případy.

 

★ Podmínky reklamace na Gearbest

Detailní informace o reklamacích a opravách na Gearbest najdete na jejich stránkách. Zde je odkaz.

 

Na co nezapomenout, aby reklamace proběhla v pořádku

a) Nikdy zboží neodesílejte po předchozí domluvě se Zákaznickým centrem a postupujte dle jejich instrukcí.

b) Během komunikace se zákaznickým centrem používejte číslo objednávky a kód produktu (SKU). Oba údaje najdete v emailu, kde Vám byla potvrzena objednávka nebo na Vašem účtu GearBest.

c) Předtím, než budete produkt reklamovat, tak se ujistěte, že ho opravdu správně používáte. Máte správně baterie, napájení a další.

d) Nikdy se nepokoušejte opravit zboží sami.

e) Poškozené/špatné zboží reklamujte, co nejdříve

f) Pokud budete souhlasit s vrácením pomocí služby GearBest, tak budete moct peníze použít na další nákup

g) Vrácení peněz na Váš účet/kartu/PayPal, kterým jste platili. Buďte připraveni, že vyřízení bude nějakou dobu trvat

h) Pokud odesíláte prodejci zboží zpět, tak zvolte nejlevnější formu poštovného a uchovejte si doklad o zaplacení. V mnoha případech máte totiž nárok na vrácení peněz.

Databáze odpovědí Aliexpress

1 komentář

  1. Dobrý den,
    před 2 měsíci si přítelkyně objednala z gearbestu notebook Jumper Ezbook X4 a zhruba před týdnem jí přestal fungovat. Bohužel však až po 45 denní lhůtě. Kontaktovali jsme podporu gearbestu, popsali jak došlo k závadě, do notebooku nezasahovali a čekali na jejich odpověď v případě vrácení / opravy zboží. Slečna mi odepsala celkem rychle a mile, bohužel jsem se dozvěděl, že notebook se prý opravit již nedá (tak proč mám záruku na opravu 1rok?) a nabízejí mi částečné vrácení peněz 1/5 ceny buď na gearbest peněženku nebo zpět na kartu. Notebook stál 280USD a nechat si vrátit 56USD mi přišlo málo, vzhledem k tomu že notebook byl používán jen 2 měsíce, nebyl nijak poškozen a vypadal jako nový. Se slečnou z podpory jsem o tom diskutoval a posledně jsem jí napsal, že věřím, že mám nárok buď na plné vrácení peněz, nebo výměnu produktu za nový a nebo na jiný produkt v totéž ceně (jelikož jak už ona psala, ten můj se opravit nedá). Slečna prý po dohodě se svými nařízenými mi může vrátit už 110USD a v mém případě je to jen vyjímka a je to to nejlepší co mohou pro mě udělat. Momentálně nevím zda tuto nabídku již přijmout, nebo se jen v gearbestu cukají a nechtějí plně vyhovět. Chci se tedy zeptat, jsem v právu já a smím požadovat o co jsem požádal, nebo mi opravdu dělají laskavost a můžu být rád, že mi vrátí aspoň tu část?
    Děkuji

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno