Zdravím a prosím o radu. Prodejce mi napsal, že zboží v mnou o objednané barvě t…

8
79

Zdravím a prosím o radu. Prodejce mi napsal, že zboží v mnou o objednané barvě teď nemá skladem a nabídl jinou barvu. Odmítla jsem s tím, že si objednám jinde a chci vrátit peníze.

Prý mám postupovat následovně, viz printscreen.

Opravdu mám dát, že jsem zboží přijala, když to tak není? 🤔 Nehrozí, že mi pak nevrátí peníze?
Nebylo by lepší rovnou otevřít spor (tu možnost už mám)❓

Databáze odpovědí Aliexpress

8 KOMENTÁŘE

  1. Dejte spor a nechte si vrátit peníze přiloženou zprávu od prodejce bych dal alliexpresu jako důkaz jinak pokud by zboží zaslal tak podle sledovacího čísla budete muset vyplnit celní prohlášení

  2. Pokud to zruší prodejce s tím, že prodává zboží které reálně nemá, má u AE vroubek. Proto chce, abyste o zrušení požádala vy s důvodem, že jste si to rozmyslela. Už na základě toho, že to zkouší takhle ojebat bych mu úplně nevěřila…

  3. Myslím že když potvrdíte doručení, otevřete spor a dáte tam to co vám prodejce napsal, tak peníze vrátí..

  4. Takže nejjistější bude počkat na vypršení lhůty pro doručení a pak otevřít spor, že nebylo doručeno?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno