Nafotila jsem, otevřela spor, stručně popsala problém ( anglicky neumim, pomohl mi překladač) a foto přiložila. Prodejce jsem vůbec nekontaktovala. Ali poslal zpět peníze.
Objednala jsem pak znovu u stejneho prodejce, poslala mu taky ty fotky a poprosila o dokonalejší zabalení.
Mě přišel poškozený new display na tel a prodejce okamžitě reagoval, že odešla znovu. Odeslal v polovině 11, a od 3.12. Ležel balík na naší poště, aniž by mě někdo informoval přesto, ze tam bylo me číslo telefonu, dnes jsem vyzvedla. Číňan spolehlivější jak naše česká pošta 😡🤣🤣
Jana Pichová a počítáte s tím že Vás ali zase okrade jak jste komentovala nějaký příspěvek před pár dny a vrátí Vám max 2,5€ né těch 8€ poštovného 🙄🤷♂️
Nijak. Nafotit a poslat přes spor na aliexpressu
nafotit a poslat budto přepravci nebo prodejci a otevřít spor…já měla poškozenou zásilku zřejmě z celnice
Nafotila jsem, otevřela spor, stručně popsala problém ( anglicky neumim, pomohl mi překladač) a foto přiložila. Prodejce jsem vůbec nekontaktovala. Ali poslal zpět peníze.
Objednala jsem pak znovu u stejneho prodejce, poslala mu taky ty fotky a poprosila o dokonalejší zabalení.
Mě přišel poškozený new display na tel a prodejce okamžitě reagoval, že odešla znovu. Odeslal v polovině 11, a od 3.12. Ležel balík na naší poště, aniž by mě někdo informoval přesto, ze tam bylo me číslo telefonu, dnes jsem vyzvedla. Číňan spolehlivější jak naše česká pošta 😡🤣🤣
Jana Pichová a počítáte s tím že Vás ali zase okrade jak jste komentovala nějaký příspěvek před pár dny a vrátí Vám max 2,5€ né těch 8€ poštovného 🙄🤷♂️