**INFORMACE k dodávkám z ALIEXPRESS – prosím čtěte** Hodně z…

50
438

👌**INFORMACE k dodávkám z ALIEXPRESS – prosím čtěte**👌
Hodně z Vás už asi zaregistrovalo, že se situace konečně ustálila a **prodejci zboží posílají**. Já mám eshop + objednávám i holkám, tak mohu konečně sepsat nějaké info + rady pro Vás. Příspěvek dám i jako připnutý, abyste případně (pokud zde nejsem) mohli odkazovat pro radu sem :-). A aby šel jednoduše najít, až to budete potřebovat.
**Prosím i TOPovat, děkuji moc! **

1) Prodejci, až na pár vyjímek, zboží bez problémů posílají do ČR. Denně dělám okolo 50 podacích čísel a visí mi už jenom minimum neodeslaných objednávek. Ty neodeslané jsou asi z toho důvodu, že je sklad v oblasti, kde je třeba karanténa nebo jiný problém. Nicméně je jich tak 1%. Proto se již nebojte objednávat! Všechno vypadá OK.

2) Česká pošta zásilky normálně clí a doručuje, v žádné dlouhé karanténě je nedrží. Vidím to při kontrole cest zásilek u eshopu, včera jsem jich projížděla asi 200 a vše šlape normálně :-). Navíc je to teď poměrně i fofr.

3) Co máte neodeslané delší dobu si holky klidně zrušte (nečekejte dál) a najděte si jiného prodejce. Objednávku zrušíte kliknutím na Cancel Order. Jakmile prodejce zruší objednávku (když to neudělá on, udělá to do 72 hodin Aliexpress), zkontrolujte si že byla opravdu zrušená (bude tam cancelled order nebo no shipment), můžete zboží objednat jinde. Prodejců jsou tam tisíce, takže stačí si stáhnout fotku výrobku a přes aplikaci vyhledat od jiných prodejců nebo v prohlížeči na odkaze dole jsou doporučené nabídky od jiných prodejců…Jen si pohlídejte, že byla objednávka opravdu zrušena. Do doby zrušení ji prodejce může stále odeslat. Potvrzení o zrušení NECHODÍ do emailu! Jen počítejte se ztrátou Kč na kurzu :-(.

4) Jak zjistíte, že bylo zboží odesláno / neodesláno?
*a) ještě nebylo odesláno*
– v aplikaci – kliknete na detail produktu – zde máte detail celé objednávky a je tam **The seller is processing your order – tzn. čeká na odeslání** a odpočet času, kolik na to má – tady je i Cancel Order.
– v prohlížeči All orders a zde je ve statusu **Awaiting Shipment** a odpočet. Do detailu objednávky se dostanete kliknutím na View Detail. Zde je Request Order Cancellation – zrušení objednávky.
*b) bylo odesláno*
– v aplikaci opět v detailu objednávky je to sekce DELIVERY INFORMATION – zde je Tracking a vidíte jednak podací číslo (Tracking Number) a jednak cestu zásilky. Pokud tam máte Shipment cancelled, zásilka neodešla a reklamujte. Pokud je tam vše ok, vyčkejte a hlídejte si ochrannou lhůtu jako vždy :-). Ochrannou lhůtu vidíte v prvním detailu čtvrtý řádek REMINDER.
– v prohlížeči order status se změnil na Awaiting Delivery. V detailu objednávky vidíte stejně jako v aplikaci podací číslo + cestu zásilky. Ochrannou lhůtu vidíte v sekci Reminder, kde je i datum, do kdy by objendávka měla dorazit (je to datum, do kdy běží ochranná lhůta). Týden před vypršením si ji nechte vždy PRODLOUŽIT!

**Snad jsem trošku pomohla :-). Případně dotazy prosím do komentu! Doplním případně. A ještě přikládám odkazy na sledování zásilek:**

1) [http://parcelsapp.com/en](http://parcelsapp.com/en) – zahraniční tracking, kde najdete 95% balíčků, jen v AJ

2) [https://global.cainiao.com/index.htm?spm=a3708.7860690.0.0.48f8a7612JG9bl](https://global.cainiao.com/index.htm?spm=a3708.7860690.0.0.48f8a7612JG9bl) – super sledování na LP zásilky

3) [http://17track.net/](http://17track.net/) – lze přepnout do češtiny, ale neumí všechny zásilky

4) [https://www.postaonline.cz/trackandtrace](https://www.postaonline.cz/trackandtrace) – pro doporučené zásilky

Opět platí, máte-li podací číslo, hlídejte si jak cestu zásilek, tak ochranné lhůty, ať Vám nevyprší!

Andy 🙂

Databáze odpovědí Aliexpress

50 KOMENTÁŘE

  1. Já bych se chtela zeptat, co se da dělat, kdyz uz mi skoro měsíc visí objednavka jako „ready for dispatch“ ? Očividně neodešla a ani neni možnost zrušit.. a takové mam asi 3 😕

  2. Dobrý den, u jedné zásilky mi vypršela lhůta a je finished. Zboží nemám. Spor už nejde asi otevřít, že?

  3. Dobry den Andy Vesela prosim vas, kdyz mam v delivery information u vest shipment cancelled je to stoprocentni ze mi to nedojde uz?

  4. Mohla bych se optat? Poslední dobou mám zásilku doručenou na adresu, ale zásilka nikde. Mám tohoto šotka ve schránce jen já co žere zásilky, nebo se jich třeba dočkám až je pošta najde? Nikdy jsem tento problém neměla. Už se bojím i objednávat.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno