Pokud zjistíte, že vaše objednávka byla po zaplacení uzavřena, je to pravděpodobně způsobeno následujícími důvody:
1. Prodejce neodeslal objednávku včas
Prodejce neodeslal vaši objednávku během doby zpracování. Informace o zbývajících dnech doby zpracování naleznete v odpočítávání na stránce s podrobnostmi o objednávce.
Vrácení peněz: peníze obdržíte do 20 pracovních dnů
2. Storno objednávky
Prodejce souhlasil s vaší žádostí o zrušení.
Žádost o zrušení objednávky musíte podat dříve, než prodejce vaši objednávku odešle. Pokud prodejce neodpoví do 48 hodin, objednávka bude automaticky uzavřena.
Vrácení peněz: peníze obdržíte do 20 pracovních dnů
3. Bezpečnostní důvod
Aby byla zajištěna bezpečnost vaší platby, AliExpress provede proces ověření pro každou objednávku. Některé objednávky mohou být z potenciálních bezpečnostních důvodů uzavřeny, mimo jiné:
Případ A: Kupón/sleva již byl použit stejným uživatelem. Pro opětovné objednání prosím nepoužívejte daný kupón/slevu.
Případ B: Neúplné informace o objednávce. Zadejte prosím kompletní informace k objednávce znovu.
Vrácení peněz: refundaci obdržíte do 20 pracovních dnů. Některé banky mohou v této situaci platbu pozdržet. Pokud by Vám peníze nedorazily, tak kontaktujte svoji banku.
Vždy můžete zkontrolovat důvod uzavření ve svém účtu AliExpress v sekci Moje objednávky.