Moje objednávka na Aliexpress byla uzavřena. Co mám dělat?

0
100
S čím vám můžeme pomoct?

Pokud zjistíte, že vaše objednávka byla po zaplacení uzavřena, je to pravděpodobně způsobeno následujícími důvody:

1. Prodejce neodeslal objednávku včas

Prodejce neodeslal vaši objednávku během doby zpracování. Informace o zbývajících dnech doby zpracování naleznete v odpočítávání na stránce s podrobnostmi o objednávce.

Vrácení peněz: peníze obdržíte do 20 pracovních dnů

2. Storno objednávky

Prodejce souhlasil s vaší žádostí o zrušení.

Žádost o zrušení objednávky musíte podat dříve, než prodejce vaši objednávku odešle. Pokud prodejce neodpoví do 48 hodin, objednávka bude automaticky uzavřena.

Vrácení peněz: peníze obdržíte do 20 pracovních dnů

3. Bezpečnostní důvod

Aby byla zajištěna bezpečnost vaší platby, AliExpress provede proces ověření pro každou objednávku. Některé objednávky mohou být z potenciálních bezpečnostních důvodů uzavřeny, mimo jiné:

Případ A: Kupón/sleva již byl použit stejným uživatelem. Pro opětovné objednání prosím nepoužívejte daný kupón/slevu.

Případ B: Neúplné informace o objednávce. Zadejte prosím kompletní informace k objednávce znovu.

Vrácení peněz: refundaci obdržíte do 20 pracovních dnů. Některé banky mohou v této situaci platbu pozdržet. Pokud by Vám peníze nedorazily, tak kontaktujte svoji banku.

Vždy můžete zkontrolovat důvod uzavření ve svém účtu AliExpress v sekci Moje objednávky.

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno