Někteří prodejci nabízejí slevu, když u nich utratíte minimální částku. Například: Získejte slevu 5 USD, když utratíte 50 USD. Pokud jste slevu nezískali, může to mít několik důvodů:
1. Nesplnili jste požadavek na minimální útratu
V takovém případě se vám v košíku zobrazí následující zpráva: „Utraťte další USD** a získejte slevu USD**.
2. Obchod již nenabízí slevu
Slevy jsou nabízeny vždy pouze po omezenou dobu. Chcete-li zjistit, zda prodejce stále nabízí slevu, musíte obnovit stránku s podrobnostmi o produktu. Můžete se také zeptat prodejce kliknutím na Chatovat nyní (Chat now) nebo Kontaktovat nyní (Contact now).
3. Položky, které kupujete, nejsou ze stejného obchodu
Pokud jste zakoupili položky z více než jednoho obchodu, může to vypadat, že splňujete požadavky na minimální útratu, abyste získali slevu prodejce. Slevu prodejce však můžete získat pouze v případě, že si koupíte zboží ze stejného obchodu.