Ahoj, na Black Friday jsem objevil 99% slevu a vzal hned 10 kusu. Zatim to vypada, ze nic neposlou.. Muzu to nejak resit nebo proste oni nic poslat nemusi a vrati prachy?
Databáze odpovědí Aliexpress
Ahoj, na Black Friday jsem objevil 99% slevu a vzal hned 10 kusu. Zatim to vypada, ze nic neposlou.. Muzu to nejak resit nebo proste oni nic poslat nemusi a vrati prachy?
Kdyz neposlou, tak vrati prachy, lze jen prodlouzit dobu na poslani.
Nemusí, ale musíš počkat, až uplyne nějaká doba, než otevřeš spor. Spousta Číňanů to zkouší a čeká, že na to zapomeneš a dostanou prachy
Stalo se mi něco podobného, zboží nebylo odesláno, Ali mi automaticky vrátil peníze. Bohužel nemůžeš udělit negativní komentář.
Pokud neodešle Aliexpress automaticky vrátí peníze je to tam i napsané.
Je možné, že za to ani nemohou, jelikož v Číně jsou aktuálně časté lock downy.
Koupil jsme veliké hodiny na zeď. Dnes přišel email že prodejce zboží neodeslal a alie mi vrátí peníze.
Moje aktuální zkušenost: zboží objednané koncem července, dle sledování zásilky odesláno, nic doteď nepřišlo. Teď mi Aliexpress napsal, že objednávku automaticky uzavírá jako přijatou. Otevřela jsem spor, že nebylo doručeno. Prodejce napsal, že zboží bylo doručeno 8.9. na místní poštu, a poslal číslo zásilky. Číslo neexistuje a sledování zásilky je stále ve stavu odesláno. Aliexpress spor uzavřel zamítnutím a s komentářem, že že zásilka je na cestě a mám čekat. Odpověděla jsem, že se zamítnutím sporu nesouhlasím a uvedla výše napsané. A najednou schváleno a že vrátí peníze. Zatím nepřišly, tak uvidím 😁 Ale při problému se určitě nenechte odbýt.