Pokud chcete zrušit objednávku na Aliexpress, tak mohou nastat dva případy:
1. Objednávka ještě není zaplacená
Objednávku můžete zrušit přímo kliknutím na tlačítko Zrušit objednávku (Cancel Order) na stránce podrobností objednávky.
2. Objednávka je již zaplacená
Objednávku můžete zrušit se souhlasem prodejce. Proces zrušení:
① Klikněte na Požádat o zrušení objednávky (Request Order Cancellation). Vyberte důvod zrušení
② Počkejte na potvrzení od prodejce. Pokud prodejce neodpoví do 48 hodin, objednávka bude automaticky zrušena.
③ Vrácení peněz bude zpracováno na váš bankovní/kartový účet do 3–20 pracovních dnů
3. Objednávku již nelze zrušit v případě:
1. Pokud je stav objednávky ‚Platba se ověřuje‚ nebo ‚Zpracování platby‘. Objednávku můžete zkusit zrušit po aktualizaci stavu objednávky.
2. Prodejce nemusí odpovědět okamžitě z důvodu velkého objemu objednávek (jako např. Prodeje 11.11).
3. Pokud prodejce odeslal zboží, ale po uplynutí dodací lhůty jste neobdrželi svou objednávku nebo nejste spokojeni s produktem, který jste obdrželi, kontaktujte nejprve prodejce a pokuste se najít řešení. Pokud to nebude fungovat, můžete požádat o vrácení peněz tím, že před skončením ochrany kupujícího otevřete spor.
- 60. Jak vyfiltrovat produkty s dopravou Aliexpress Standard nebo Saver shipping na Aliexpress
- 58. Combined Delivery (Kombinované doručení) – Jak funguje tento způsob dopravy?
- 39. Historie a srovnávač cen na Aliexpress – To musíte mít!
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 24. Prodloužení ochranné lhůty na Aliexpress