1. Odeslání žádosti „Vrácení zboží zdarma“.
Vezměte prosím na vědomí, že systém vygeneruje pouze jeden bezplatný štítek pro vrácení pro každou objednávku. Pokud jste dříve u objednávky nepoužili „bezplatné vrácení“, můžete si podle následujících kroků vyžádat „službu bezplatného vrácení AliExpress“.
Krok 1. Potvrďte, že jste obdrželi zboží
Krok 2. Potvrďte, že chcete vrátit zboží
Krok 3. Vyberte důvod návratu podle skutečné situace (Důležité)
Krok 4. Po vrácení zboží potvrďte částku vrácení peněz
Krok 5. Vyberte ‚AliExpress Free Return Service’(Pouze výběrem této možnosti můžete získat štítek pro bezplatné vrácení)
Vyplňte svou platnou e-mailovou adresu, abyste obdrželi průvodce vrácením a upomínku.
Pokud má vaše položka velkou váhu nebo nadměrnou velikost, nezapomeňte prosím vybrat možnost nadváhy a nadměrné velikosti.
Krok 6. Podrobně popište problém produktu
Krok 7. Nahrajte podrobné obrázky nebo videa, abyste ukázali problém produktu
Krok 8. Klikněte na „Odeslat“
Odešlete žádost o bezplatné vrácení
B. Pokud máte více položek ze stejné objednávky k vrácení a již jste odeslali žádost o bezplatné vrácení jedné položky, nebudete mít možnost „Služba bezplatného vrácení AliExpress“, když požádáte o vrácení zbývajících položek.
Stále si však můžete užívat „bezplatné vrácení“ tím, že vrátíte více položek společně v jednom balíku se štítkem pro bezplatné vrácení a u zbývajících položek ručně vyplníte sledovací číslo.
Odešlete žádost o vrácení „samo odvoz“.
2. Stav žádosti: Žádost o vrácení se přezkoumává
Žádost o bezplatné vrácení bude po odeslání zkontrolována poskytovatelem služby. Obvykle to proběhne do 24 hodin.
Žádost o vrácení se kontroluje
3. Stav požadavku: Čekání na vrácené položky
Poté, co poskytovatel služeb přijme vaši žádost o bezplatné vrácení, zobrazí se vám možnost „Stáhnout štítek pro vrácení“ a „Odeslat na váš e-mail“. Mezitím se na návratové stránce automaticky vyplní sledovací číslo ze štítku.
V tomto případě musíte zajistit vrácení zásilky s nálepkou pro vrácení zdarma před uplynutím lhůty.
Poté, co Aliexpress systém zjistí informace o sledování přiřazeného přepravního štítku, stav vrácení se změní na „Čekání, až sklad obdrží vrácené položky“.
Obnovte stav
Pokud se systému nepodařilo zjistit informace o sledování a stav požadavku zůstává „Čeká se na vaše vrácené položky“, ačkoli jste položky již vrátili, můžete stav obnovit kliknutím na „Kliknutím sem obnovíte stav“.
Doporučujeme vám zboží vrátit do 5 dnů, peníze vám budou vráceny, jakmile bude proces vrácení dokončen.
Chcete-li zajistit vrácení zásilky, postupujte podle následujících kroků:
Krok 1. Zkontrolujte a uložte návratový čárový kód. Stáhněte a vytiskněte štítek pro bezplatné vrácení. Raději si opište čárový kód a přiložte jej k balíku, aby sklad váš balík snáze rozlišil.
Krok 2. Vrácený balík bezpečně zabalte a nalepte na vnější obal vytištěný štítek pro bezplatné vrácení
Krok 3. Počkejte na SMS, která vás bude informovat o způsobu a čase, kdy si kurýr váš balíček vyzvedne
Za normálních okolností obdržíte SMS během 3-4 dnů, zkontrolujte prosím včas.
Krok 4. Předejte váš balíček kurýrovi a ujistěte se, že čárový kód, který vám byl přidělen, je stejný jako čárový kód kurýra.
Je možné, že kurýr vytiskne štítek za kupujícího a přilepí jej k balíku.
Pokud neobdržíte žádnou zprávu, můžete také provést rezervaci na webu nebo servisním telefonátem.
Webové stránky: https://www.dhl.com/cz-cs/home.html
Servisní telefon: +420 225 331 500
Jak vrátit více položek zdarma?
Vezměte prosím na vědomí, že systém vygeneruje pouze jeden bezplatný štítek pro vrácení pro každou objednávku.
Pokud máte více položek ze stejné objednávky k vrácení a již jste odeslali žádost o bezplatné vrácení jedné položky, nebudete mít možnost „AliExpress Free Return Service“, když požádáte o vrácení zbývajících položek.
Žádná možnost bezplatného vrácení, pokud jste ji již použili pro jinou položku
Stále si však můžete užívat „bezplatné vrácení“ tím, že vrátíte více položek společně v jednom balíku se štítkem pro bezplatné vrácení a u zbývajících položek ručně vyplníte sledovací číslo.
Vraťte více položek v balíku a vyplňte sledovací číslo
4. Stav požadavku: Čekání, až sklad obdrží vrácené položky
Stav požadavku se změní na ‚Čekání, až sklad obdrží vrácené položky‘ poté, co systém zjistí informace o sledování vašeho vráceného balíku;
Vezměte prosím na vědomí, že sklad potřebuje přibližně 2 pracovní dny na kontrolu položek po obdržení vráceného balíku. A někdy může mít určité zpoždění kvůli státním svátkům nebo jiným neočekávaným faktorům. Velmi oceníme vaši trpělivost a pochopení.
5. Stav požadavku: Žádost dokončena
Poté, co sklad potvrdí doručení vašeho vráceného balíčku, AliExpress vám okamžitě vrátí peníze. Obvykle bude vrácena na váš platební kanál do 3–20 pracovních dnů podle doby zpracování kanálu.
Vrácení peněz bude vydáno po potvrzení skladem.
Poznámka: Pokud sklad zjistí, že vrácené položky jsou jiné/poškozené/zkratované…, AliExpress zasáhne a nabídne konečné řešení.
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?
- 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress
- 24. Prodloužení ochranné lhůty na Aliexpress
- 47. Záruční doba na zboží z Aliexpress