Jak funguje služba bezplatného vrácení (Free Return Service) na Aliexpress?

0
467
S čím vám můžeme pomoct?

1. Odeslání žádosti „Vrácení zboží zdarma“.

Vezměte prosím na vědomí, že systém vygeneruje pouze jeden bezplatný štítek pro vrácení pro každou objednávku. Pokud jste dříve u objednávky nepoužili „bezplatné vrácení“, můžete si podle následujících kroků vyžádat „službu bezplatného vrácení AliExpress“.

Krok 1. Potvrďte, že jste obdrželi zboží

  • Submit 'free return' request

Krok 2. Potvrďte, že chcete vrátit zboží

Krok 3. Vyberte důvod návratu podle skutečné situace (Důležité)

Krok 4. Po vrácení zboží potvrďte částku vrácení peněz

Krok 5. Vyberte ‚AliExpress Free Return Service’(Pouze výběrem této možnosti můžete získat štítek pro bezplatné vrácení)

Vyplňte svou platnou e-mailovou adresu, abyste obdrželi průvodce vrácením a upomínku.

Pokud má vaše položka velkou váhu nebo nadměrnou velikost, nezapomeňte prosím vybrat možnost nadváhy a nadměrné velikosti.

Krok 6. Podrobně popište problém produktu

Krok 7. Nahrajte podrobné obrázky nebo videa, abyste ukázali problém produktu

Krok 8. Klikněte na „Odeslat“

Odešlete žádost o bezplatné vrácení

B. Pokud máte více položek ze stejné objednávky k vrácení a již jste odeslali žádost o bezplatné vrácení jedné položky, nebudete mít možnost „Služba bezplatného vrácení AliExpress“, když požádáte o vrácení zbývajících položek.

Stále si však můžete užívat „bezplatné vrácení“ tím, že vrátíte více položek společně v jednom balíku se štítkem pro bezplatné vrácení a u zbývajících položek ručně vyplníte sledovací číslo.

Submit 'self drop-off' return request

Odešlete žádost o vrácení „samo odvoz“.

2. Stav žádosti: Žádost o vrácení se přezkoumává

Žádost o bezplatné vrácení bude po odeslání zkontrolována poskytovatelem služby. Obvykle to proběhne do 24 hodin.

Return request under review

Žádost o vrácení se kontroluje

3. Stav požadavku: Čekání na vrácené položky

Poté, co poskytovatel služeb přijme vaši žádost o bezplatné vrácení, zobrazí se vám možnost „Stáhnout štítek pro vrácení“ a „Odeslat na váš e-mail“. Mezitím se na návratové stránce automaticky vyplní sledovací číslo ze štítku.

V tomto případě musíte zajistit vrácení zásilky s nálepkou pro vrácení zdarma před uplynutím lhůty.

Waiting for your returned item(s)

Poté, co Aliexpress systém zjistí informace o sledování přiřazeného přepravního štítku, stav vrácení se změní na „Čekání, až sklad obdrží vrácené položky“.

Obnovte stav

Pokud se systému nepodařilo zjistit informace o sledování a stav požadavku zůstává „Čeká se na vaše vrácené položky“, ačkoli jste položky již vrátili, můžete stav obnovit kliknutím na „Kliknutím sem obnovíte stav“.

Refresh the Status

Doporučujeme vám zboží vrátit do 5 dnů, peníze vám budou vráceny, jakmile bude proces vrácení dokončen.

Chcete-li zajistit vrácení zásilky, postupujte podle následujících kroků:

Krok 1. Zkontrolujte a uložte návratový čárový kód. Stáhněte a vytiskněte štítek pro bezplatné vrácení. Raději si opište čárový kód a přiložte jej k balíku, aby sklad váš balík snáze rozlišil.

Krok 2. Vrácený balík bezpečně zabalte a nalepte na vnější obal vytištěný štítek pro bezplatné vrácení

Krok 3. Počkejte na SMS, která vás bude informovat o způsobu a čase, kdy si kurýr váš balíček vyzvedne

Za normálních okolností obdržíte SMS během 3-4 dnů, zkontrolujte prosím včas.

Krok 4. Předejte váš balíček kurýrovi a ujistěte se, že čárový kód, který vám byl přidělen, je stejný jako čárový kód kurýra.

Je možné, že kurýr vytiskne štítek za kupujícího a přilepí jej k balíku.

Pokud neobdržíte žádnou zprávu, můžete také provést rezervaci na webu nebo servisním telefonátem.

Webové stránky: https://www.dhl.com/cz-cs/home.html

Servisní telefon: +420 225 331 500

Jak vrátit více položek zdarma?

Vezměte prosím na vědomí, že systém vygeneruje pouze jeden bezplatný štítek pro vrácení pro každou objednávku.

Pokud máte více položek ze stejné objednávky k vrácení a již jste odeslali žádost o bezplatné vrácení jedné položky, nebudete mít možnost „AliExpress Free Return Service“, když požádáte o vrácení zbývajících položek.

No 'free return' option if you've already used it for other item

Žádná možnost bezplatného vrácení, pokud jste ji již použili pro jinou položku

Stále si však můžete užívat „bezplatné vrácení“ tím, že vrátíte více položek společně v jednom balíku se štítkem pro bezplatné vrácení a u zbývajících položek ručně vyplníte sledovací číslo.

Return multiple items in package and fill in tracking number

Vraťte více položek v balíku a vyplňte sledovací číslo

4. Stav požadavku: Čekání, až sklad obdrží vrácené položky

Stav požadavku se změní na ‚Čekání, až sklad obdrží vrácené položky‘ poté, co systém zjistí informace o sledování vašeho vráceného balíku;

Vezměte prosím na vědomí, že sklad potřebuje přibližně 2 pracovní dny na kontrolu položek po obdržení vráceného balíku. A někdy může mít určité zpoždění kvůli státním svátkům nebo jiným neočekávaným faktorům. Velmi oceníme vaši trpělivost a pochopení.

 Waiting for the warehouse to receive the returned item(s)

5. Stav požadavku: Žádost dokončena

Poté, co sklad potvrdí doručení vašeho vráceného balíčku, AliExpress vám okamžitě vrátí peníze. Obvykle bude vrácena na váš platební kanál do 3–20 pracovních dnů podle doby zpracování kanálu.

Vrácení peněz bude vydáno po potvrzení skladem.

Refund will be issued after warehouse's confirmation

Poznámka: Pokud sklad zjistí, že vrácené položky jsou jiné/poškozené/zkratované…, AliExpress zasáhne a nabídne konečné řešení.

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno