Kliknutím na tlačítko Contact Now, Contact Seller nebo jen Contact na kterékoli stránce zahájíte konverzaci s prodejcem:
Stránka produktu:
Stránka se seznamem objednávek:
Stránka s podrobnostmi o objednávce:
Prodejce na moje zprávy nereaguje. Co mám dělat?
Vzhledem k různému časovému pásmu a skokovému objemu objednávek během nákupního festivalu nemusí prodejci včas odpovědět.
Pokud prodejce neodpoví v přiměřené lhůtě, můžete:
a) Najít jiného prodejce
Pokud prodejce v přiměřené lhůtě neodpověděl, doporučujeme vám najít jiného prodejce nabízejícího stejný produkt.
b) Zrušit objednávku
Jakmile v systému vznesete požadavek na zrušení, systém vaši objednávku zruší, jakmile vyprší doba zpracování objednávky.
c) Otevřete spor
Pokud nejste spokojeni s objednávkou nebo nedorazila, můžete požádat o vrácení peněz otevřením sporu. Ujistěte se, že jste tak učinili v rámci ochranné lhůty kupujícího.
Jak zastavím odesílání zpráv prodejcem?
Obáváme se říci, že v současné době neexistuje žádná funkce černé listiny, kde by bylo možné prodejce zablokovat.
- Vyplatí se nakupovat na Aliexpress 11.11.2021? Pravda, mýty, otázky
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?
- 39. Historie a srovnávač cen na Aliexpress – To musíte mít!
- 11.11.2021 na Aliexpress. Jak správně postupovat a na co si dát pozor?
Objednávka ID 8183049807693427 z 3.1.2024 nebyla dosud doručena. Zákazník ID1236034427. Problém ??????
Objednávka ID 8183049807773427 z 3.1.2024 nebyla dosud doručena. Zákazník ID1236034427 Problém ????
Objednávka ID 8183049807713427 z 3.1.2024 BYLA JIŽ dosud doručena. Zákazník ID1236034427