Po vstupu AliExpress do reklamace:
Normálně AliExpress rozhodne výsledek o reklamaci do 48 hodin. Můžete přidávat nové důkazy (fotografie, videa, text), aktualizovat svůj návrh během čekací doby na výledek reklamace (odpočítávání na stránce). Můžete také jednat s prodejcem a dosáhnout dohody před ukončením sporu.
Po uplynutí doby pro odpověď zkontroluje reklamační agent Aliexpress aktualizace přidané do reklamace a nabídne řešení do 48 hodin. Buďte trpěliví.
Před vstupem AliExpress do reklamace:
Po zahájení reklamace (sporu) máte 5 dní na vyjednávání, abyste dosáhli dohody s prodejcem.
– Pokud prodejce neodpoví na vaši žádost do 5 dnů, reklamace bude okamžitě uzavřena a peníze vám budou vráceny na váš účet. Doba vrácení peněz je zhruba do 3–20 pracovních dnů.
– Pokud prodejce odmítne vaši žádost a nemůžete se s prodejcem dohodnout před uplynutím doby vyjednávání (odpočítávání na stránce), zasáhne reklamační agent Aliexpress, aby vám s tím pomohl.
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress
- 63. Odvolání a nesouhlas s výsledkem reklamace na Aliexpress – Eskalace sporu
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?