Po obdržení zboží si ho prosím důkladně zkontrolujte.
1. Pokud nejste spokojeni s produktem, který jste obdrželi, kontaktujte prosím svého prodejce a dohodněte se na řešení.
Na stránce se seznamem objednávek klikněte na Kontaktovat prodejce (Contact Seller) a odešlete prodejci zprávu. Raději poskytněte prodejci fotografii zboží nebo testovací video, aby mohl potvrdit vydání zboží a nabídnout vám řešení.
A zkontrolujte zprávy mezi vámi a prodejcem na stránce Centrum zpráv – Chaty.
2. Pokud se s prodejcem nedohodnete na nějakém vhodném řešení, tak zahajte reklamaci a žádejte o vrácení peněz. Dávejte si pozor, ať stihnete reklamaci zahájit před skončením ochranné lhůty kupujícího. Jak správně otevřít spor se dozvíte v článku 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat.
3. V případě objednávky se službou bezplatného vrácení můžete požádat o bezplatné vrácení do 15 dnů po obdržení. Více o službe vrácení zdarma „Vrácení zásilky zdarma na Aliexpress“
4. V případě objednávky s ročním komerčním záručním servisem odešlete požadavek na záruční servis po skončení ochrany kupujícího. Pro získání dalších informací o komerčním záručním servisu najdete „Komerční záručení servis na Aliexpress“
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress
- 63. Odvolání a nesouhlas s výsledkem reklamace na Aliexpress – Eskalace sporu