Co je bezplatná služba vrácení zboží na Aliexpress?

0
261
S čím vám můžeme pomoct?

1. Co je bezplatná služba vrácení zboží (Free Return Service) na Aliexpress?

Se službou AliExpress „Vrácení zdarma“ získáte dalších 15 dní (kromě termínu včasného doručení), abyste se rozhodli, zda si chcete položku z jakéhokoli důvodu ponechat nebo vrátit. Je to zcela zdarma.

Pokud prodejce nabízí bezplatné vrácení, bude to jasně označeno na stránce s podrobnostmi o zboží takto:

2. Jak najdu položku(y) pro bezplatné vrácení?

Při vyhledávání produktů na AliExpress podporujeme funkci filtrování produktů, které podporují vrácení zdarma, pouze následovně:

 

3. Jak používat službu bezplatného vrácení?

Kliknutím sem zjistíte, jak používat službu vrácení zdarma.

4. Nejčastější dotazy

Q1. Co znamená „Vrácení zdarma“?

A1. To znamená, že zboží můžete vrátit do 15 dnů po obdržení zboží zdarma.

Q2. Kdo platí náklady na zpáteční dopravu?

A2. Vrácení zásilky v rámci služby Bezplatné vrácení je pro vás zcela zdarma. Vezměte však prosím na vědomí, že můžete využít pouze jednorázové bezplatné místní vrácení pro jednu objednávku. Pokud zadáte více žádostí o vrácení v rámci objednávky, můžete využít bezplatnou službu místního vrácení pouze jednou a ostatní žádosti o vrácení mohou nadále využívat službu místního vrácení, ale budete muset uhradit náklady na zpáteční dopravu na určenou místní zpáteční adresu. Zvažte proto prosím možnost vrátit produkty společně, abyste nemuseli platit dodatečné náklady na dopravu.

Q3. Dokud vrátím zboží, mohla bych dostat plnou náhradu. Mám pravdu?

A3. Zahájíte-li spor jako vrácení bez udání důvodu, máte odpovědnost za udržení položky v perfektním stavu a v původním obalu, což znamená, že neovlivníte sekundární prodej produktu. Pokud například vrátíte prázdný balík zpět do skladu, můžeme vám vrátit peníze; pokud vrátíte 8 položek zpět do skladu a zároveň objednáte celkem 10, můžeme vám částečně vrátit peníze.

Q4. Jak dlouho bude trvat, než dostanu náhradu?

A4. Vrácení peněz bude vráceno, jakmile obdržíme váš balíček a potvrdíme, že byly splněny podmínky pro vrácení peněz. Čím dříve zboží vrátíte, tím dříve dostanete peníze zpět!

Q5. Mohu provést výměnu místo vrácení?

A5. Je nám líto, ale výměna položek není v současné době podporována. Můžete však zadat novou objednávku před nebo po obdržení refundace, protože objednávka vrácení a nová objednávka jsou nezávislé procesy.

Q6. Vrátil jsem zboží, ale zapomněl jsem potvrdit vrácení na stránce sporu a moje objednávka byla uzavřena jako 0 vrácení peněz. Co můžu dělat?

A6. V procesu bezplatného vrácení prosím vezměte na vědomí, že není nutné, abyste vrácení potvrzovali na stránce sporu, stav sporu aktualizujeme, jakmile potvrdíte proces bezplatného vrácení tím, že získáte kód pro bezplatné vrácení.

Pokud v rámci místního procesu vrácení zapomenete potvrdit vrácení na stránce sporu, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb s číslem pro sledování vrácení a štítkem pro vrácení. Pokud potvrdíme doručení zásilky na správnou adresu, vrátíme vám peníze.

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno