Bezplatná ochrana, která vám umožní nakupovat bez problémů na AliExpress. Naše ochrana kupujícího začíná dnem, kdy prodejce odešle vaši objednávku a trvá až 90 dní. Na stránce s podrobnostmi o položce můžete zjistit, zda je položka chráněna v rámci Ochrana kupujícího (Buyer Protection), abyste mohli zkontrolovat přesnou platnost vybrané položky.
Výhody ochrany kupujícího:
Záruka vrácení peněz. Získejte své peníze zpět, pokud:
- neobdrželi jste svou objednávku do konce období ochrany kupujícího
- zboží, které jste obdrželi, neodpovídá popisu
- zahájíte spor a poskytnete důkazy na podporu svého tvrzení
Prodloužené 15- ti denní vrácení peněz
Položky na AliExpress mohou mít až 90denní ochranu, která začíná, jakmile je vaše objednaná položka odeslána. Ale také vám poskytneme prodlouženou 15denní lhůtu po potvrzení objednávky na zahájení sporu, pokud nejste spokojeni se svou objednávkou, což vám poskytne dostatek času na bezproblémové vrácení peněz/vrácení zboží.
Jak používat ochranu kupujícího
Kontaktujte prodejce
Kontaktujte prodejce pokud:
- vaše zboží nedorazilo ve slíbené předpokládané dodací lhůtě a je pod ochranou kupujícího [až 90 dní od odeslání zboží prodejcem]
- přijatá položka neodpovídá popisu na stránce podrobností, obdrželi jste nesprávnou velikost/barvu/typ z toho, co jste si objednali
Dosáhnout dohody
- Nechte prodejce pochopit vaši situaci
- Mohou sledovat vaši objednávku v případě jakýchkoli problémů s doručením nebo v případě, že položka není doručena
- V případě nesprávného typu/stylu položky zkontrolují informace o objednávce položky a podrobnosti, které jim poskytnete
- Poskytněte jim relevantní fotografie a videa, abyste potvrdili a dosáhli řešení
Zahájit spor (reklamaci)
Pokud prodejce nereaguje nebo se nemůžete dohodnout, AliExpress za vás zasáhne:
- Přejděte na Účet > Objednávka > Podrobnosti objednávky a zahajte spor (reklamaci)
- Vyberte položku, se kterou nejste spokojeni/obdrželi jste ji
- Vyberte typ žádosti Pouze vrácení peněz nebo Vrácení peněz a vrácení
- Získejte peníze zpět
Vrácení peněz trvá 3–20 pracovních dnů v závislosti na vaší platební metodě.
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress
- 63. Odvolání a nesouhlas s výsledkem reklamace na Aliexpress – Eskalace sporu
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?
- 24. Prodloužení ochranné lhůty na Aliexpress
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak to bude s vrácením peněz v případě, že jsem zásilku ani nepřijal, a nechal ji poslat zpět? Během čekání na zásilku, jsem komunikoval s prodejcem o jiných produktech, a tak jsem zjistil, že objednané zboží mi nebude pasovat. Než jsem se s prodejcem domluvil na způsobu vrácení, tak mi bylo oznámeno, že mi bude zásilka doručena. Tak jsem zavolal dopravci, aby mi zásilku ani nevozil, a vrátil ji zpět. Teď mi prodejce napsal, že když jsem zásilku nepřijal, tak mi nebudou vráceny žádné peníze!? Je to tak?