Jak otevřít spor nebo-li reklamaci na Aliexpress?

0
131
S čím vám můžeme pomoct?

Můžete požádat o vrácení peněz, pokud jste objednávku neobdrželi do konce ochranného lhůty kupujícího nebo pokud chcete objednávku vrátit za účelem vrácení peněz. Chcete-li uplatnit, spravovat nebo sledovat refundaci, přejděte na Účet > Objednávky > Podrobnosti objednávky.

Kdy můžete získat náhradu

Objednávka nebyla odeslána

Pokud prodejce ještě neodeslal vaši objednávku, můžete ji zrušit a vrátit peníze:

Přejděte na Můj účet > Objednávka > Detail objednávky u objednávky, kterou chcete zrušit. Klikněte na tlačítko Zrušit objednávku (Cancel order).

Vrácení peněz bude zpracováno do 3–20 pracovních dnů v závislosti na vaší platební metodě.

cancel order for refund

Objednávka byla odeslána, ale ještě jste ji nepřijali

Pokud prodejce odeslal objednávku, ale vy jste ji ještě neobdrželi, zahajte spor tak, že přejdete na Účet > Objednávka > podrobnosti objednávky konkrétní objednávky a otevřete spor
Vyberte možnost Refund only

open dispute for not received order
Problémy se zboží po doručení

Pokud byla objednávka nebo obal poškozen nebo neodpovídá popisu, tak můžete zahájit reklamaci tak, že přejdete na Účet > Objednávka > podrobnosti objednávky konkrétní objednávky a otevřete spor.

Vyberte Refund & Return nebo Refund only podle toho, co si přejete.

open dispute for item issues
Jak zažádat o vrácení peněz?

Zahajte reklamaci, tak že přejděte na Účet > Objednávka klikněte na podrobnosti objednávky u položky, za kterou chcete vrátit nebo vrátit peníze

Kliknutím na Otevřít spor (Open dispute) zahájíte reklamaci.

click 'Order details'

click 'Open dispute' button

Vyberte podrobnosti sporu

  • Vyberte důvod, proč žádáte o vrácení peněz
  • Zadejte částku, kterou chcete vrátit
  • Vyberte a potvrďte způsob vrácení peněz

fill in the refund application form
Popište problém a přidejte relevantní obrázky

  • Vysvětlete, proč byste měli obdržet uvedenou refundovanou částku. Čím více popíšete Vás problém se zbožím, tím lépe pro vyhodnocení vaší reklamace.
  • Připojte relevantní obrázky a videa na podporu svého důvodu a vysvětlení.
  • Poznámka: obrázek by měl mít max 5 MB a video může mít max 2 GB (podporované formáty: PNG, JPG, MP4, GIF)

Zkontrolujte průběh reklamace

Prodejce odpoví do 5 dnů poté. Pravidelně kontrolujte, zda prodejce nepodal nějaký návrh řešení. Chcete-li zkontrolovat průběh reklamace, tak přejděte na Účet > Objednávka > Podrobnosti objednávky položky, za kterou chcete vrátit peníze

Aktuální stav je uveden v záložce Refund & return

Check and respond if needed
Potvrďte poskytnuté řešení

  • Pokud souhlasíte s řešením prodejce, můžete Potvrdit.
  • Pokud nesouhlasíte, můžete prodejci poskytnout další důkazy.
  • Po 5 dnech, pokud neexistuje žádné řešení, AliExpress zasáhne a navrhne řešení na základě důkazů, které jste poskytli.

confirm the solution provided
Reklamace byla uzavřena a proběhne vrácení peněz

Po dohodě budou peníze vráceny na kartu, ze které byla objednávka placena. Trvá 3–20 pracovních dnů, než se vrácená částka projeví v systému.

Podrobnější vysvětlení najdete v návodech níže:

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno