Kdy můžu otevřít spor tedy zahájit reklamaci na Aliexpress?

0
108
S čím vám můžeme pomoct?

Obecně lze zahájit spor (reklamaci) již 16. den poté, co prodejce odeslal zboží až do 15. dne po uplynutí dodací lhůty nebo potvrzení přijetí zboží.

Vezměte prosím na vědomí, že pokud je balík v přepravě s běžnou logistickou aktualizací a stále v dodací lhůtě objednávky, můžete zahájit spor až po uplynutí dodací lhůty (existuje 15denní ochranná lhůta na otevření sporu po uplynutí dodací lhůty). Pokud během tohoto období otevřete spor, zobrazí se připomenutí:

 

Věnujte prosím pozornost termínu dodání (PST) v detailech objednávky. Podle objednávky na následující fotografii máte povoleno zahájit spor do 15 dnů po 24. 5. 2020 PST, pokud je balíček přepravován s běžnou logistickou aktualizací.


POZNÁMKA:

Pokud jste zaplatili za objednávku přes Paypal, můžete zahájit spor jak na AliExpress, tak na Paypal. Doba ochrany pro zahájení sporu je však jiná:

– Na PayPal: spor můžete otevřít na PayPal do 180 dnů po zaplacení.

– Na AliExpress: spor můžete otevřít pouze 11. den poté, co prodejce odeslal zboží, až do 15. dne po uplynutí dodací lhůty nebo potvrzení přijetí.

Chcete-li se dozvědět více o tom jak zahájit reklamaci, přečtěte si prosím 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat

Pokud nemůžete otevřít spor, podívejte se prosím na ‚Proč nemohu otevřít spor?‘

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno