S čím vám můžeme pomoct?
Pokud doba ochrany kupujícího na Aliexpress vypršela a nemůžete již zahájit reklamaci, tak kontaktujte prodejce (Contact Seller) a snažte se s ním domluvit na řešení vašeho problému.
Pokud vám prodejce nepomůžete, tak zkuste kontaktovat přímo Aliexpress zákaznické centrum. Postup najdete v návodu 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?
- 24. Prodloužení ochranné lhůty na Aliexpress
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress
- 63. Odvolání a nesouhlas s výsledkem reklamace na Aliexpress – Eskalace sporu
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?
Databáze odpovědí Aliexpress