Sledujte zásilku a zkontrolujte stav zásilky:
– Pokud je balíček v přepravě s běžnou logistickou aktualizací:
Podle našich dosavadních zkušeností bude většina balíků doručena v termínu, který prodejce slíbil.
Pokud váš balíček nedorazí do slíbeného času (PST), otevřete spor a Aliexpress vám pomůžeme.
– Pokud překročí slíbenou dodací lhůtu, neexistují žádné informace o sledování, balíček je vrácen prodejci/zadržen na celnici/odeslán na špatnou adresu:
Spor s žádostí o vrácení peněz můžete otevřít 11. den po objednávce označené jako odeslané. Vyhledejte objednávku a otevřete spor, pokud se nemůžete s prodejcem dohodnout do 5 dnů, tak Aliexpress do reklamace vstoupí.
Otevřením sporu bychom mohli zajistit, aby vaše platba nebyla propuštěna prodejci a zároveň by to neovlivnilo normální doručení vaší zásilky.
– Pokud uplynula ochranná doba, ale stále jste zboží neobdrželi:
Spor už v tuto chvíli nemůžete otevřít, protože uplynulo ochranná lhůta. Budete muset požádat o pomoc prodejce nebo Aliexpress. Také důrazně doporučujeme, abyste příště zahájili spor v ochranné lhůtě kupujícího a požádali o vrácení peněz.
- Jak sledovat zásilky z Aliexpress
- 39. Historie a srovnávač cen na Aliexpress – To musíte mít!
- 57. AliExpress Saver Shipping vs AliExpress Standard Shipping: Jaké jsou rozdíly mezi těmito dvěma způsoby přepravy?
- 58. Combined Delivery (Kombinované doručení) – Jak funguje tento způsob dopravy?
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat