Zboží z Aliexpress jsem neobdržel. Co mám dělat?

0
87
S čím vám můžeme pomoct?

Sledujte zásilku a zkontrolujte stav zásilky:

– Pokud je balíček v přepravě s běžnou logistickou aktualizací:

Podle našich dosavadních zkušeností bude většina balíků doručena v termínu, který prodejce slíbil.

Pokud váš balíček nedorazí do slíbeného času (PST), otevřete spor a Aliexpress vám pomůžeme.

 

 

– Pokud překročí slíbenou dodací lhůtu, neexistují žádné informace o sledování, balíček je vrácen prodejci/zadržen na celnici/odeslán na špatnou adresu:

Spor s žádostí o vrácení peněz můžete otevřít 11. den po objednávce označené jako odeslané. Vyhledejte objednávku a otevřete spor, pokud se nemůžete s prodejcem dohodnout do 5 dnů, tak Aliexpress do reklamace vstoupí.

Otevřením sporu bychom mohli zajistit, aby vaše platba nebyla propuštěna prodejci a zároveň by to neovlivnilo normální doručení vaší zásilky.

– Pokud uplynula ochranná doba, ale stále jste zboží neobdrželi:

Spor už v tuto chvíli nemůžete otevřít, protože uplynulo ochranná lhůta. Budete muset požádat o pomoc prodejce nebo Aliexpress. Také důrazně doporučujeme, abyste příště zahájili spor v ochranné lhůtě kupujícího a požádali o vrácení peněz.

 

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno