63. Odvolání a nesouhlas s výsledkem reklamace na Aliexpress – Eskalace sporu

1
782
1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdičky (223 hlasů, průměr: 4,99 z 5)
Loading...

V článcích 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress jak aktuálně postupovat a 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress jsme Vám ukázali, jak vyplnit reklamační formulář a jak probíhá vrácení peněz. Může se ale stát, že s výsledkem reklamace nejste spokojeni. Proto se dnes zaměříme na podání odvolání a stížnosti k Vaší reklamaci.

Nejste spokojeni s rozhodnutím prodejce nebo Aliexpress?

Máte pocit, že Aliexpress rozhodl špatně? Že jste měli nárok například na celou sumu za zboží a nejen částečnou? Podejte odvolání/stížnost. Formulář na vyplnění odvolání (Appeal) najdete v detailech objednaného zboží úplně dole.

Reklamace Aliexpress aktualni navod open dispute refund return 16 odvolani appeal

Odvolání můžete podávat z důvodu:

a) Nejste spokojení s výsledkem reklamace – popište detailně důvody proč

b) Nejste spokojeni se službami – opět popište, co konkrétně se Vám nelíbí

V případě, že jste neobdrželi objednávku, tak poskytněte Aliexpress oficiální dokument od České pošty. Aliexpress se Vám následně bude snažit vyhovět ve Vaší žádosti.

Jestli máte pocit, že opravdu bylo rozhodnuto špatně, tak určitě podejte odvolání. Nenechte se odbýt. Často u našich uživatelů vidíme, že s odvoláním uspěli, takže se nebojte ozvat. Svoji žádost potvrdíte tlačítkem Submit.

Reklamace Aliexpress aktualni navod open dispute refund return appeal 14

Připomínáme možnost nastavit si Aliexpress stránky do českého jazyka. Aliexpress již tuto možnost totiž nenabízí, ale to nevadí. Stačí si nainstalovat doplněk Aliexpress Superstar a můžete si stránky nastavit do jakého jazyka potřebujete. Více se dozvíte v článku 05 – Jak změnit jazyk ( ČEŠTINA ) na Aliexpress.

Přihlaste se k odběru novinek Přihlášení k odběru novinek nebo notifikaci na webu (zvoneček v  právem spodním rohu), ať se o nových informacích hned dozvíte.

Pokud se chcete poradit s ostatními nakupujícími na Aliexpress, tak se přidejte do skupinky na Facebooku ALIEXPRESS – česká poradna, zkušenosti, rady a tipy. Budeme rádi pokud se s námi podělíte o Vaši zkušenost s reklamací na Aliexpress dole v komentářích.

Reklamace a Vaše zkušenosti
35 hlasy / hlasů

1 komentář

  1. Dobrý den,
    abych pravdu řekl, tak jsem s novým AliExpressem naprosto nespokojen, protože dnes jsem podle vašeho návodu od pověděl na spor, ve kterém mi prodejce nabídnul počkat 20 dní, abych nepropásnul termín… Ale nikde tam není možnost, tak jako dříve návrh odmítnout!? Proč?! Potom jsem zjistil, že obchod je uzavřen, a já nemám žádnou možnost požadovat vrácení peněz, protože jsem nic neobdržel, a ani možná zboží nebylo odesláno, protože nejsou žádné sledovací údaje. A jak tam píšete, že mohu reklamovat tento spor, tak tam nic není. Jak se teď mohu domoci spravedlnosti – pokud náhodou to zboží nedorazí ani za těch 20 dní? Obdobně mám i druhý spor, protože nejsou žádné sledovací údaje, pokud nekliknu na nabídku prodejce nula korun zpět, tak bude platit jeho nabídka, nebo co mohu jiného udělat, než snížit cenu – A také proč, když jsem nic nedostal… Opravdu se mi tyto nové stránky nelíbí, a neumím se v nich orientovat, a nevím co mám dělat. Můžete mi poradit? Děkuji.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno