4 KOMENTÁŘE

  1. Dobrý den, mám problém s přihlášením na Aliexpress, že mám uzamčený účet, níže popisuji situaci:

    na www Ali klikám na SIGN IN > hodí mě to na stránku s přihlášením (mail, heslo) > přihlásím se > přesměrují mě na str. nahoře je „OPEN AN ACCOUNT“ dlouhý text v překladu „V účtu jsme si všimli neobvyklé aktivity. Mohlo to být proto, že jsem se pokoušeli přihlásit z jiného místa nebo zařízení. Chcete-li chránit váš účet, jsme jej dočasně uzamkli. Chcete-li získat přístup, pokračujte níže uvedeným procesem ověření. Pokud se setkáte s nějakým problémem, kontaktujte zákaznický servis.“ pod tímto textem je LOGIN ID: muj mail, VALIADE a takové políčko, které se přetáhne myší a je zelené, pod ním SUBMIT, přetáhnu, opíšu kod, dám SUBMIT, v zeleném políčku je VERIFIED, ale pod tím znovu SUBMIT… kliknu znovu na SUBMIT a přesměrují mě na ověření přes tel. číslo, což nefunguje… SMS mi nikdy nepřijde, v tuto chvíle jsem ztracený . Pokud dám Verify now jsem na str. kde mám vyplnit tel. číslo že mi přijde SMS, je tam i možnost „vyzkoušet jinou ověřovací metodu“, i když se dá na to teoreticky kliknout, tak to nic neudělá a hodí mě to zpět na ověření pomocí SMS…. a po přihlášení jsem přesměrován na str. kde je ten text login ID (muj mail) zelené políčko SUBMIT a nahoře na této stránce je „Hi, … (muj mail)“, SIGN OUT, HOME PAGE … mohu kliknout na odhlášení (což problém nevyřeší), na domovs. str. ale poté mě to hodí zpět na str. kde se mám přihlásit, nebo na SUBMIT což mě přesměruje na ověření přes tel. číslo, SMS mi ale nepřijde

    Prosím o radu, co dělat. Dekuji

  2. Dobrý den, ráda bych se zeptala zda se v poslední době někdo setkal se zablokováním účtu na Aliexpress.
    Dnes 23.9.2019 se mi na účet nepodařilo přihlásit. Heslo mám správné ale hlásí mi to chybu
    Your account name or password is incorrect. Zkusila jsem tedy obnovit zapomenuté heslo. Svoje ID neznám/nemám – přihlašuji se e-mailovou adresou – tu jsem tedy vyplnila, ověřila přejetím validate, opsala kód a bohužel mi stránka zahlásila, že účet nenalezen.
    Přímo na stránkách Aliexpressu jsem si tedy dala Help a tam přes možnost Najdi účet/objednávku vložila číslo objednávky kterou jsem provedla v minulosti. A bohužel se nestačila divit. Objednávka byla nalezena a byla u ní adresa liza******@inbox.ru
    Takže to bude ukradený účet.
    Poradí někdo co teď s tím?
    Díky Jitka

    • Dobrý den Jitko,
      mám úplně stejný problém. Postupoval jsem stejně jako vy a výsledek stejný – akorát mailovou adresu tam mám: basi******@yandex.ru
      Michal

    • Dobrý den Jitko,
      řešil jsem totéž, akorát ruská adresa byla jiná: basi******@yandex.ru
      Podařilo se mi to vyřešit přes tuto stránku:
      https://service.alibaba.com/ensupplier/faq_detail/24223442.htm a volbou: tým zákaznických služeb alibaba.
      Musíte se proklikat na live chat, se živým operátorem.
      Lze psát česky – oni použijí překladač. Alespoň tedy já v Google chrome psal česky 😉
      Po 3-5 pracovních dnech bude opraveno – ale je třeba mít v záloze novou mailovou adresu.
      Michal

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno