Objednávku najdete na stránce Můj AliExpress > Vrácení peněz a spory (Refund & Disputes) , kliknutím na Zobrazit podrobnosti (Dispute detail) zobrazíte aktualizace/podrobné informace o sporu.
Postup jak probíhá vaše reklamace naleznete v části „Jaký je postup reklamace (sporu) po jejím zahájení na Aliexpress??“
Pokud byste chtěli na spor odpovědět, zaškrtněte prosím ‚Jak mohu přidat důkazy nebo aktualizovat svůj spor (reklamaci) na Aliexpress?‚
Podivejte se i na ‚Mohu urychlit svůj spor?‘ pokud tým reklamací řešil případ dlouhou dobu a vy byste chtěli spor urychlit.
Pokud jste vy a prodejce vyřešili problém se zbožím a chtěli byste spor zrušit, přečtěte si prosím část „Jak zruším spor nebo-li reklamaci na Aliexpress?“
Pokud je spor ukončen, ale nesouhlasíte s jeho řešením, klikněte na „Jak se odvolat proti výsledku sporu (reklamace)?“.
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 62. Vrácení peněz z reklamace na Aliexpress
- 63. Odvolání a nesouhlas s výsledkem reklamace na Aliexpress – Eskalace sporu
- 39. Historie a srovnávač cen na Aliexpress – To musíte mít!
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?