Co mám dělat, když mi prodejce na Aliexpress neodpovída?

0
67
S čím vám můžeme pomoct?

Vzhledem k různému časovému pásmu a skokovému objemu objednávek během nákupního festivalu nemusí prodejci včas odpovědět.

Pokud prodejce neodpoví v přiměřené lhůtě, můžete:

a) Najít jiného prodejce

Pokud prodejce v přiměřené lhůtě neodpověděl, doporučujeme vám najít jiného prodejce nabízejícího stejný produkt.

b) Zrušit objednávku

Jakmile v systému vznesete požadavek na zrušení, systém vaši objednávku zruší, jakmile vyprší doba zpracování objednávky.

c) Otevřete spor

Pokud nejste spokojeni s objednávkou nebo nedorazila, můžete požádat o vrácení peněz otevřením sporu. Ujistěte se, že jste tak učinili v rámci ochranné lhůty kupujícího.

Možná vás znepokojují níže uvedené otázky:

Neobdržel jsem svou objednávku

Položky neodpovídají popisu

Neobdržel jsem vrácení peněz

Chtěl bych otevřít spor

Databáze odpovědí Aliexpress

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno