S čím vám můžeme pomoct?
Vzhledem k různému časovému pásmu a skokovému objemu objednávek během nákupního festivalu nemusí prodejci včas odpovědět.
Pokud prodejce neodpoví v přiměřené lhůtě, můžete:
a) Najít jiného prodejce
Pokud prodejce v přiměřené lhůtě neodpověděl, doporučujeme vám najít jiného prodejce nabízejícího stejný produkt.
b) Zrušit objednávku
Jakmile v systému vznesete požadavek na zrušení, systém vaši objednávku zruší, jakmile vyprší doba zpracování objednávky.
c) Otevřete spor
Pokud nejste spokojeni s objednávkou nebo nedorazila, můžete požádat o vrácení peněz otevřením sporu. Ujistěte se, že jste tak učinili v rámci ochranné lhůty kupujícího.
Možná vás znepokojují níže uvedené otázky:
– Neobdržel jsem svou objednávku
– Neobdržel jsem vrácení peněz
- 39. Historie a srovnávač cen na Aliexpress – To musíte mít!
- 61. Reklamace / otevření sporu na Aliexpress – jak aktuálně postupovat
- 64. Jak se spojit s reálnou osobou na zákaznickém centru Aliexpress a ne pouze s robotem Eva?
- Novinka: Garantované doručení do 15 dnů od Aliexpress – On-time Guarantee 15-days
Databáze odpovědí Aliexpress
Dobrý den objednala jsem si u vás obuv pro dceru a nepřišla mi žádná SMS zpráva za jak dlouho to přijde žádné informace děkuji Kabátová
otevrete prosim spor na aliexpress: https://www.ceskyali.cz/casto-kladene-otazky-aliexpress/jak-otevrit-spor-nebo-li-reklamaci-na-aliexpress/